SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

S spletno trgovino upravlja podjetje Mitja Hafner s.p., Tenetiše 8b, 4204 Golnik matična številka: 9430644000, davčna številka: 12152579, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja in upravljavec baz osebnih podatkov spletne trgovine (v nadaljevanju tudi ponudnik in/ali prodajalec.)

Splošni pogoji poslovanja določajo način in pogoje delovanja spletne trgovine na spletnem : www.misterbrada.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), ter pravice in obveznosti uporabnikov in upravljavca spletne trgovine. Urejajo tudi pravna razmerja med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi določena pravila nakupa in dostave blaga.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter drugimi povezanimi predpisi.

Uporabnike spletne trgovine zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oziroma oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudba in cena artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se lahko ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV, saj prodajalec ni davčni zavezanec in plačilo DDV-ja ni potrebno. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene artiklov v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen istih artiklov na morebitnih drugih prodajnih mestih prodajalca in medsebojno niso povezane.

Registracija uporabnikov / članstvo

Uporabnik spletne trgovine ima lahko v okviru spletne trgovine enega od naslednjih statusov:

  • gost (obiskovalec, ki se ne registrira ob obisku spletne trgovine ali nakupa),
  • član (obiskovalec, ki se v postopku obiska spletne trgovine ali nakupa blaga registrira),
  • kupec (gost ali član, ki opravi nakup blaga v spletni trgovini).

Gosti, člani in kupci so v nadaljevanju teh splošnih pogojev skupaj navedeni kot »uporabniki«.

Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. Obiskovalec spletne trgovine lahko opravi nakup brez registracije.

Obiskovalci, ki opravijo postopek registracije z vnosom svojih podatkov, postanejo člani spletne trgovine. Ob registraciji pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku vedno zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti in značilnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov,
  5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  6. cene,
  7. načine plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec od kupec prejme veljavno izpolnjeno in potrjeno naročilo za nakup v okviru spletnega obrazca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Arhiv podatkov o sklenjenih kupoprodajnih pogodbah je v elektronski obliki shranjen na strežniku prodajalca.

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali kartico ob dostavi*,
  • z nakazilo na TRR po predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron).

* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oziroma prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob dostavi.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Koda za popust

V postopku nakupa je mogoče uveljavljati kodo za popust pri nakupu. Vnos aktivne (trenutno veljavne) koda za popust je uporabniku na voljo v košarici.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca,
  • kupec mora upoštevati splošne pogoje poslovanja plačilne institucije, ki mu je izdala plačilno kartico.

Postopek izvedbe nakupa

Kupec izvede nakup z naslednjimi koraki:

  1. izbira blaga v spletni trgovini,
  2. vnos kontaktnih podatkov in podatkov za dostavo blaga,
  3. izbira načina dostave blaga,
  4. izbira načina plačila
  5. oddaja naročila.

Kupec lahko v postopku oddajanja naročila uporabi kodo za popust v kolikor je na voljo.

Naročilo

Kupcu so na spletni strani vedno dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma po potrebi z razlogom zavrne. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do kupca.

Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago, morebitna vplačana sredstva pa vrne kupcu.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno

Prodajalec v dogovorjenem roku naročilo (artikle) pripravi in odpošlje. O tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko telefonska številka ali po e-mailu na naslov info@misterbrada.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec ali prodajalec zavrne pri dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako o preklicu naročila sporoči prek zgoraj telefonske številke ali na e-mailu info@misterbrada.si.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (izključno fizična oseba, ki kupi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za odločitev o odstopu.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejete artikle vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Mitja Hafner s.p, Tenetiše 8b, 4204 Golnik oziroma ga osebno prinese na navedeni naslov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/ paket/ tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik oziroma s plačilom na transakcijski račun potrošnika, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potroškokov (ZVPot-1).

Oznake artiklov

  • Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo.
  • Artikel z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla.
  • Artikel z oznako "Trenutno ni na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v skladišču prodajalca, niti pri njegovem dobavitelju.
  • Artikel z oznako "Razprodano" ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več na voljo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o morebitni garanciji je navedena tudi na strani ob  artiklu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil pravilno informacijo.

Napake na blagu / poškodovano blago

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Stvarne napake

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku in prodajalcu omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena v opisu artikla.

Vrnjene artikle pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno rabo. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije v kolikor ima artikel garancijo, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

Obveščanje / tržno komuniciranje

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije je podjetje GLS, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varstvo osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan prodajalca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko zaradi načina poslovanja, lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Za spore, ki jih ni mogoče rešiti s sporazumom, je pristojno sodišče v Kranju.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 375 510 ali po elektronski pošti na info@misterbrada.si

Spremembe splošnih pogojev

Prodajalec lahko te splošne pogoje spreminja in dopolnjuje. Za pravna razmerja med uporabniki in prodajalcem se upoštevajo različice splošnih pogojev, veljavne v trenutku oddaje spletnega naročila za nakup blaga.

Različicaa Splošnih pogojev: 1.0, veljavna od 1.nov 2022

Mitja Hafner s.p.